Informatii de livrare
Livrarea coletelor se face cu firma de curierat GLS.
La cererea clientului livrarea se poate efectua cu oricare alt curier, doar daca clientul face comanda de transport si pe cheltuiala lui.
GALLTROPHY nu raspunde de neridicarea la termen a coletelor de la expeditor.
Sambetele, duminicile, sarbatorile nebancare sau alte evenimente necontrolabile nu sunt incluse in timpii de livrare "door to door" declarati de noi.
Daca adresa este incorecta si GLS nu poate livra transportul Dvs., va face tot posibilul, in limite rezonabile sa gaseasca adresa corecta, dar putem cere taxe suplimentare pentru trimiterea adresei incorecte.
In cazul transporturilor nelivrabile si refuzate, GLS va lasa o instiintare clientului. Daca livrarea nu s-a putut efectua, nici dupa a doua tentativa, sau daca destinatarul refuza sa accepte transportul, coletul va fi returnat expeditorului. Expeditorul poate in acest caz sa refuze sa expedieze alte comenzi la clientul care a refuzat odata un transport comandat de el.
In cazul marfurilor deteriorate, vizibil deteriorate, puteti cere deschiderea coletelor in prezenta curierului. Daca in colet sunt marfuri deterioarate si ele nu sunt datorate transportului, va rog sa ne trimiteti poza cu ele, iar noi va vom livra altele.